images
Това е един от най-най любимите ми продукти за коса- хидратиращата маска за коса Joico moisture recovery.
Супер хидратиращ продукт, като в същото време не утежнява, омазнява или отнема естествения обем на косата. Не би бил тежък продукт и за най-фината коса, но би хидратирал и най-сухата.

20130617_123859

20130617_123919
Тази маска е възможно най-универсалната маска, която съм имала: съчетава се прекрасно с шампоана от серията, но също така е чудесен завършек след силноизмиващи шампоани, протеинови, втвърдяващи косата процедури, идеална е за ежедневно измиващите си косата, или пък за дълбока хидратация веднъж седмично. както и да я използвам винаги ми харесва ефекта от нея.
Допълнителен плюс на маската и серията като цяло е нискто Ph на продукта 3,5-4,5, което затваря люспиците на косъма и той става по-гладък и лъскав,а и задържа по-дълго цвета на боядисаната коса.

Стандартно се предлага в туба от 250мл, но често пускат и кутия с помпа от 500мл.
20130617_123959

20130617_123929
Консистенцията на продукта е гъста и маслена, а аромата много свеж и цветен, аз лично усещам мнооого много люляци 🙂
Определено е продукт, който си струва да се опита: чудесен резултат на разумна цена, особено опаковката от 500мл.
Оценката ми е 6 от 6

Целувки и доскоро
Мила 🙂