Най-новото ми откритие на Philip Kingsley- спрей, предпазващ косата при топлинна обработка, с хидратиращ ефект и UV защита
20130619_123058
Винаги съм предпочитала креместитите финиши за коса и почни никога не съм се заглеждала по спрейчетата. Но докато разглеждах за пореден път продуктите не Philip Kingsley, забелязах този спрей. Тъй като всичко опитано до сега на марката, ми е харесвало толкова много, реших да дам шанс и на подобен продукт. И без това термичните ми защити бяха на привършване.
И така, поръчах го от feelunique.com, пристигна бързичко, както винаги, и още на следващото измиване го опитах. Ефекта за мен беше Уауууу…:) Много лек, много хидратиращ, придаващ много блясък, а аромата… ами идва ми да се парфюмирам с него 😀
Използвам го ежедневно с най-голямо удоволствие, вече цял месец. Дано и да предпазва добре косата от горещата струя на сешоара и от палещите летни слънчеви лъчи.
Отново отлична оценка за Филип 😉
До скоро
Мила

20130619_123137

20130619_123119